اسانس سوز چیست؟ و چگونه از آن استفاده کنیم؟
  • تاریخ: سه شنبه 26 اسفند 1399 - 08:19
  • صفحه: وبلاگ
26 اسفند 1399

اسانس سوز چیست؟ و چگونه از آن استفاده کنیم؟

اسانس سوز چیست؟ و چگونه از آن استفاده کنیم؟ شاید بارها اسم “اسانس سوز” را شنیده باشید؛ ولی شاید ندانید که این وسیله چیست و چگونه می توانید از آن استفاده کنید.

اسانس سوز چیست؟ و چگونه از آن استفاده کنیم؟ شاید بارها اسم “اسانس سوز” را شنیده باشید؛ ولی ندانید که این وسیله چیست و چگونه می توانید از آن استفاده کنید.

اسانس‌سوز وسیله‌ای است که به خوشبو کردن فضای زندگی یا محل کارمان، سالن های ماساژ، باشگاه های ورزشی، هتل ها، سالن اجتماعات کمک می‌کند و همچنین در علم رایحه درمانی ( آروماتراپی Aromatherapy) کاربرد فراوانی دارد .

 

" اسانس سوز وسیله ای است که بوسیله چند قطره اسانس ( 5 الی 12 قطره )و یک عدد شمع وارمر می توانیم محیط پیرامونمان را معطر نماییم "

 

اسانس سوز چیست

روش کار بدین گونه است :

اول: ابتدا چند قطره اسانس با رایحه مورد نظرتان را با چند قطره آب مخلوط کرده و در ظرف بالایی اسانس سوز که محل ریختن اسانس می باشد می ریزیم. لازم به توضیح است در اسانس های جامد نیاز به مخلوط کردن با آب ندارد و بطور مستقیم یک تکه از اسانس جامد را در ظرف بالایی اسانس سوز قرار میدهیم.

اسان سسوز

نحوه کار با اسانس سوز

دوم : سپس یک عدد شمع وارمر را روشن نموده و زیر اجاق اسانس سوز قرار می دهیم.

اسانس سوز و اسانس

با گرم شدن اسانس معطر به وسیله گرمایی که از قسمت پایین به آن می‌رسد مواد معطر تبخیر شده و رایحه خوش اسانس در محیط پخش می شود.

 

رایـحـه های مـدهـوش کـنـنـده در مـنـزل :

همانطور که هنگام بارش باران کنار پنجره می نشینید و به طرح هایی که باران روی شیشه پنجره ترسیم می کند می نگرید و لذت می برید، بوئیدن یک رایحه خوش نیز می تواند شما را از خود بی خود کند و حس بهتری به شما بدهد. در این زمان است که علم رایحه درمانی وارد عمل می شود. وجود رایحه های خوش در فضاهای مختلف خانه می تواند حالت شما را از لحاظ جسمی، روحی و احساسی به مقدار زیادی ارتقا دهد.

بنابراین توصیه می کنیم رایحه های خوش را نیز در دکوراسیون خانه خود بگنجانید تا حال و هوای حاکم بر دکوراسیون را تحت تاثیر قرار دهند.

 

 

شما کاربران گرامی میتوانید محصولات متنوع اسانس و اسانس سوز را با بهترین کیفیت ساخت (محصول اورجینال و اصلی) را از فروشگاه اینترنتی تینوکالا بصورت آنلاین با مناسب ترین قیمت و تضمین هفت روز بازگشت کالا انتخاب نمایید و درب منزل یا محل کار خود در سراسر کشور دریافت نمایید

 

ارسال نظر